12/9/10

Selamat Bercuti..

Posted by Nurul Izza Binti Abdul Rahim at 3:01 AM
Hahahaha…..
Kenapa aku suka sgt nie????
Haha…sebabnya… sekarang nie kn dh msuk  musim cuti penggal  trakhir untuk thun nie..
Maksudnya cuti final aku utk semester  ke-3 nie…yuhuuu!!! Seronok2..
So,kesempatan nie..aku nk wish ‘Hepi Holidays’ kat semua owg yg tgh bercuti..
Tp bg owg yg dh keja tu…hehehe..harap2  truskan usaha anda dlm krjaya..
keep up a good work..!!

But, dun 4get..!! cuti pn cuti jgak..tp kesihatan dan keselamatan diri sentiasa harus djaga..
Huhu…xsbar nk balik kampung eh..jmpa kengkawan kt kg. n tlong habiskan mkanan kt umah aku..
Haha…erkk??? Hrap2 aku xgemuk la nti..kalo gemuk pun aku gak yg bsing…
Tp kalo duk di perantauan ...aku asyik teringat ja masakan mak aku…tmbah sambal udang
Yelah..kat cni, kne r jimat uit untk mkn sekalipun..nk beli pun xsama dgn msakan mak aku..
& I hope for 1 thing…I can be a gud cooker this time( nie lah cita2 yg tggi coz jrang masuk dapur huhu..)


So, aku xnk merepek lebih2 kt cni..
Hrap semua yg tgh bcti trmsuk bebudak sekolah n buddies2 aku kt cni dpt pulang ke kg dgn selamatnya..
Dan dpat brcti dgn enjoy di brsama fmily di kg….

Amin…jmpa lg nti…sekian…




0 comments:

 

Miss Daisy.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea