1/12/11

henset kesayangan rosak

Posted by Nurul Izza Binti Abdul Rahim at 9:23 AM
rindunya henset kesayangan aku yg rosak tu.actually.. bukan rosak sebab apa..sebab terjatuh jer n then nat n skru @ skru n nat( ntah apa2 lah) terkeluar...

walaupun kalo owg lain tgok henset aku nie buruk jer..tp aku tetap syg kn henset nie sbb bermakna sgt lah henset nie..sebab2 aku syg sgt henset nie coz dpat ber-facebook..google.. pastu dgr lagu wpun xde memory card tp bleh letak bnyak lagu dlam 100 lebih kita boleh load..
jenama henset yg aku syg tu sony ericson w550i..

walaupun xcanggih mna pun..tp henset nie tetap dalam hatiku..dah hntar kedai bulan lpas..tp smpai skrang xde cer pun..haisy..bila nk siap ntah..sedang dalam penantian..

0 comments:

 

Miss Daisy.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea