6/14/13

ProGrEsSiNG..

Posted by Nurul Izza Binti Abdul Rahim at 10:21 AM
Reactions: 
Hey..excitednya nak update entry kali nie..sampai lupa nk bagi salam..Oh Assalam kepada semua muslimin dan muslimat..sekarang dah masuk bulan Syaaban..ganti puasa pun belum habis lgi...aduhh...susah sungguh betul la nak ganti puasa yang tertinggal dulu..(Ramadhan last year)...dalam sibuk-sibuk nak ganti puasa nie dan nk sambut Ramadhan nie, si kecik comel ku dah besar dari hari ke hari...dulu makan pun xpandai, main pun xpandai lagi, jalan pun terhuyung hayang macam orang mabuk ish3.......yg tau asyik 'berbunyi' mintak susu sbb lapar...nie gambar dia yang latest..

nie la yang kuat berbunyi tu..
But now, she's totally grows up...jalan pun dah laju..sikit hari lagi boleh la berlari-lari dalam rumah. Minum suus dah pandai...nampak jer kita pegang botol susu dia, terus lari kat kita..heppy tgok dia membesar wpun sekadar anak kucing..yang lagi terharu (cewahh..hehe) , bila nampak jer kita, dia terus nak pegi kat kita..dia xnak pegi pun kalo orang lain panggil dia datang..besarlah wahai 'anak-anakku' sekalian..bagiku, anak-anak kucing nie sebagai ujian yg datang dari Allah S.W.T untuk menguji kami sekeluara betapa sabarnya kami melayan karenah si kecil-si kecil ini..Ok for now..nanti update lain lah pulak..Bye..

0 comments:

 

Miss Daisy.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea